Diipadipadipadaa!

Mulle tapahtuu nykysin niin paljon kaikenlaista, että en osaa edes kohta nauttia siitä kaikesta, sillä menen ihan sekaisin! Mun elämästä on tullu ihan hassua!

Ensinnäkin perjantaina tiedossa mökkireissu poikaporukan kanssa(ah,uusia ystäviä!) ja sitten lauantaina heti perään vuoden bileet viereisessää talossa melkein saman porukan kanssa. Ihaninta tässä on se, että minusta on tullut juorujen kohde, sillä minä olen näiden poikien kanssa, ei muut tytöt, vaikka he niin toivoisivat. Rakastan sitä, että he elävät todellisessa epätietoisuudessa ja miettivät mitä me siellä Helsingissäkin mahdettiin tehdä. Muahahaha. Vahingonilo on paras ilo.
Ostin lauantaiksi aivan mahtavan upean valkoisen puuvillamekon(lyhyt,tottakai!) ja aion olla niin nokka pystyssä siellä, että ei olle ennen nähty. Varsinkin niiden muutaman tytön seurassa, jotka tyrkyttävät itseänsä näille pojille. Hahhah. Kaiken lisäksi aion olla niin sekaisin, että ei olla pitkään aikaan nähty. Tänään P:n kanssa käydään ostelemassa vähän juomisia:p

En tajua minne mun kirjoitusvimma on kadonnut? Huhuuu??missä olet? Vai onko mulla nyt jo elämää sen verran, että minun ei tarvitse kirjoittaa?  toivotaan niin.

Ei minulla ole edes ongelmia joista valittaisin! Okei, pieni ongelma on se, että olenko riittävän hyvä uusille ystävilleni? Noh, hyväksyn sen osana itseäni ja se kuuluu entiseen minuun, että pitää tuollaisia pohtia. Onhan se hyvä, että jotain vanhaa minääkin on jäljellä.

Heihei. En jaksa odottaa huomista:)