Tästä lähtien olen ylpeä Nikita, minulla on aihetta siihen. Olenhan Nikita! Vaikka kuinka etsisit ja kääntäisit joka kiven kolon, niin vastaavaa et löydä. Ellei sinulle kelpaa väärennös mitä epäilen. Voin olla ainoastaan ylpeä itsestäni ja pyrkiä kohti parempaa ja parempaa päivä päivältä. Tiedän, että ansaitsen vain parasta. Osoitan sitä myös käytökselläni varsinkin läheisille. Kun ihmiset lähtevät pois luotani haluan, että heillä on hyvä tunne itsestään. Haluan vahvistaa muiden itsetuntoa korostamalla heidän vahvuuksiaan. En etsi pelkkiä heikkouksia vaan pyrin löytämään asioista myös positiiviset puolet. Olen ylpeä ja kannan itseni arvokkaasti.

Voin olla ylpeä kehostani, sillä se on terve ja urheilullinen. Omistan kuitenkin sopivasti muotoja ja voi, että rakastan lantion kaartani!(lantio 98cm ja ei läski lölly!). Pituuteni on myös erittäin hyvä. Voisin myös sanoa olevani kaunis, sillä omistan setäni mukaan aristokraattisen nenän(eli upean) ja minulla on upeat silmät, varsinkin ripset. Näillä kasvoilla kehtaan näyttäytyä. Minun ei tarvitse hävetä mitään. Olemukseeni olen myös erittäin tyytyväinen, sillä minun ei tarvitse esittää yhtään sosiaalisempaa kuin olen. Olen tällaisenaan hyvä. Mieluusti juttelen ihmisille ja hakeudun heidän seuraansa, mutta minun ei tarvitse aina paistaa huomion keskipisteenä. Riittää kunhan sanon muutaman lauseen ja kyselen muilta mahdollisimman paljon. Mikään ei pysäytä tiedonjanoani! Olen utelias kaikelle tiedolle! Ja ylpein olen siitä, että voin olla kotona kuin muuallakin täysin sama henkilö! Se on minusta ihailtava asia. Siihen moni ei pääse ja vaikka pääsisikin, niin nyt keskityn vain omaan hyvinvointiini.

Elän ehkä hieman kaoottisessa ympäristössä, mutta koen, että se vahvistaa minua tulevaa varten. Ymmärrän erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejansa. Yritän kuitenkin ilmentää haluani kauniiseen visuaaliseen ympäristöön omilla ratkaisuillani. Huomenna siivoan huoneeni ja ehkä uudistan jotain huoneessani? Ehkä lisään taulun? Ehkä vaihdan hyllyn paikkaa. Kuka tietää.

Olen iloinen siitä, että vaikka tekisin virheitä, niin tiedän, että minut hyväksytään joukkoon. Tiedän, että minusta pidettäisiin, vaikka en olisi näin hyvässä kunnossa. Tiedän, että minua arvostettaisiin olin sitten työtön tai minulla ei olisi omaisuutta. Tiedän, että on ihmisiä, jotka muistaisivat minua, vaikka muuttaisin maailman ääriin. Tiedän, että minua ymmärrettäisiin, vaikka minä en aina niinkään itseäni. Minua ei myöskään hylättäisi, vaikka mitkä luurangot tippuisivat niskaan hyllyn kätköistä. Minua myös kannustettaisiin, vaikka voittoon ei olisi mitään mahdollisuuksia.
Tiedän kaiken tämän ja pärjään sillä pitkälle.

Rakastan olla minä, minä Nikita. Aion sen hohtaa olemuksessani ja aion näyttää sen kaikille. Aloitan nyt.