Eilen olin taas romahtamisen partaalla. Istuin vain ja kirjoitin kaikkea paskaa mitä elämäni sisältää. En kuitenkaan lähettänyt koskaan kyseistä tekstiä, sillä ehkä alitajunnassani pelkäsin, että joku satunnainen lukija mahtaisi naureskella sille. Tai pitää minua täysin hulluna. Vaikea masennus on kuitenkin sairaus josta ei noin vain parannuta ja näin vuoden jälkeen voin sanoa, että olen edistynyt aivan mielettömän hyvin!Pointsit siitä siis minulle.

Tänään tulin kirjoittamaan kuitenkin aivan ihan muuta. Löysin nimittäin inspiraation lähteen. Rakastuin sisustuslehtiin! Oih! Rakastan niitä! Kotoamme löytyi muutama paksu sisustuslehtinen joita saa alan kaupoista, niin hitto vie ne on ihania! Voisin vain istua tujottamassa niitä kauniita kuvia ja miettiä millaisen pöydän, sohvan tai lampun aion sitten tulevaisuudessa ostaa omaan kotiini. Se on ihan hauskaa puuhaa. Parhaimmat kuvat leikkaan ja otan talteen ja sitten kun olen tosissani menossa esimerkiksi sohvakauppaan, niin niistä voi olla jotain hyötyäkin. Olen niin iloinen, että löysin noinkin vaivattoman inspiraation lähteen, sillä se ei maksa mitään ja se on kai melko hyödyllistäkin(noh, nyt ainakin osaan sisustaa paremmin kuin ennen). Mistä tiedän, vaikka tulevaisuuden ammattini liittyisi juuri sisustamiseen, sillä sisustuskaupat ovat myös paikka, jossa olen täydessä elementissäni! Olen kuin taivaissa! Vaikka en ostaisi mitään, niin silti se minua ympäröivä kaunis visuaalinen maailma rentouttaa minua. Pitääkin tästä lähtien lähteä kiertelemään sisustuskauppoja aina kun masis iskee.
Oikeastaan toinen paikka myös, jossa olen erittäin omassa elementissäni on urheilukaupat. Ah, rakastan niitä! Se tuoksu on niin ihana! Heh, tosin tuoksu taitaa tulla niistä pyörien kumeista, mutta silti. Voisin kuvitella hakevani jossain vaiheessa ehkäpä harjoittelemaan sen tyyliseen kauppaan.

Tänään aiemmin olin niin totaalisen luovuttamassa elämisen ja kaiken suhteen. Nyt taas mieliala hipoo taivaita. Se on tätä mielialan heittelyä. Mutta toistaiseksi en luovuta.

Täältä tullaan elämä!